Wednesday, May 25, 2011

RENCAH KEHIDUPAN


Ketika di Pulau Pinang baru-baru ini, saya sempat singgah di Penang Road di salah sebuah kedai menjual pelbagai jenis buku dan majalah.  Selesai membeli buku untuk dihadiahkan kepada anak-anak, saya terlihat antara selitan novel-novel berjudul 'Wajah Rahsia'.  Teruja juga melihat novel sendiri berada di rak-rak dan di pamerkan di bahagian yang mudah untuk dilihat.

Alhamdulillah saya berdoa lebih ramai yang mendapatkan novel saya terbitan Pekan Ilmu Publication ini.  Novel berkisar tentang kehidupan seorang Perdana Menteri muda perlu dibaca kerana banyak ilmu kehidupan boleh diperolehi di dalamnya.  Ia adalah hasil pengalaman saya sendiri dan banyak watak dalam novel ini adalah watak sebenar yang telah ditokok tambah oleh saya dari watak yang saya ilhamkan dari orang-orang yang berada di sekeliling saya.

No comments:

Post a Comment